Într-o zi, pe când aveam 3 luni, stăteam liniștită în locul meu de joacă și ceva mi-a distras atenția – mami făcea bagaje, pe fugă. Eram puțin curioasă, mă gândeam unde mai mergem și de ce ne grăbim așa.  Puțin mai târziu, am avut parte de o surpriză – nu ne-am urcat în mașina, ci ne-am intreptat ușor, ușor spre o stație RATB. Acolo a venit un troleibuz, dar ne-a fost foarte greu să ne urcăm, noroc că ne-a ajutat cineva. Eu stăteam întinsă în caleașca mea (căruciorul), dar se pare că troleibuzele din București nu au fost gândite să se urce și bebelușii. În fine…mergeam spre prima călătorie cu trenul

Bebeluș în gară – prima călătorie cu trenul

Am ajuns într-un loc tare aglomerat, despre care mami mi-a spus că se numește gară. De acolo, ne-am urcat în tren, spre Brașov. Pe drum, mami a găsit cazare  și a sunat să rezerve. Era încântată – cică pensiunea era curată și la doar 10 minute de mers, de centru.  În tren, mai ales fiind prima călătorie cu trenul, m-am comportat super frumos. Jumate din drum am dormit si cealaltă jumătate m-am uitat pe geam sau le-am zâmbit politicos, oamenilor care m-au admirat.

Greu la deal cu boii mici. Pardon, cu bebelușii

Când am ajuns în gara din Brașov, mami a pus adresa pensiunii pe navigație și s-a schimbat la față. Ceva nu îmi mirosea bine, dar nu era de la mine…eu aveam scutecul curat. Ne-am urcat în alt autobuz și am mers minute bune. Apoi, am coborât și am luat-o pe jos. Și am tot mers până când mami a concluzionat că pensiunea noastră era la 10 minute de centru…dar cu avionul. Drumul a fost lung, abrupt și cu piatră cubică, dar caleașca mea a fost manevrată cu multă forță și determinare.

Cazare la iarbă verde

Uraaa…am ajuns. Pensiunea – Casa Natalia – era undeva pe munte, dar ne-a plăcut. Ne-am putut alege camera preferată și ne-am bucurat de o curte mare și colorată. Gazda a fost foarte prietenoasă, a vorbit mult cu mine, ne-a povestit istoria locației, a făcut mâncare și cafea.

Bonus point: atunci când a plouat, m-a lăsat să ma relaxez în camera de oaspeți de la parter – o cameră plină de cărți, cu pereți de sticlă.

Cred că o să mai trec pe acolo, în călătoriile mele, când voi fi mai măricică!